راهنمای نگارش و فرستادن مقاله

با پایان داوری چکیده‌ها در روز ۳۰ دی ۱۴۰۲ و ابلاغ پذیرش چکیده یا نیاز به رفع اشکال برای پذیرش به نگارندگان، پژوهشگران ارجمند برگزیده تا ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برای ارسال مقالات خود فرصت خواهند داشت.

مقالۀ کامل باید مطابق «شیوه‌نامۀ نگارش مقالات» (نک: وبگاه کنگره> مقالات> شیوه‌نامۀ نگارش مقالات)، نگاشته و در مهلت یادشده به ایمیل دبیرخانۀ کنگره (congress@anjomaneiranshenasi.ir) فرستاده شود. مقالات برگزیدۀ برتر به صورت سخنرانی و مقالات برگزیده به صورت پوستر در کنگره ارائه خواهند شد. بنا داریم با تأمین منابع مالی، کتاب مجموعۀ مقالات برتر و سخنرانیهای کلیدی کنگره را پس از برگزاری به چاپ رسانیم و در اختیار جامعۀ علمی و دانشگاهی ایران قرار دهیم. لازم به ذکر است که هر نفر تنها امکان یک سخنرانی در کنگره خواهد داشت، اما امکان پذیرش دو پوستر از هر نفر وجود دارد.

مطابق ضوابط کنگره، هزینه چاپ و داوری چکیده و داوری هر مقاله جمعا ۴۰۰هزار تومان است و اعضای انجمن ایران‌شناسی ایران از تخفیف برخوردار هستند. برای آغاز فرایند داوری، لازم است این مبلغ به حساب انجمن ایران‌شناسی واریز و رسید آن به ایمیل دبیرخانۀ کنگره ارسال شود.

مشخصات حساب بانکی انجمن ایران‌شناسی
نزد بانک ملی ایران، شعبه کالج

۱) شماره حساب:
۰۱۱۷۲۵۰۹۲۰۰۰۴

۲) شماره شبا:
IR۳۲۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۱۱۷۲۵۰۹۲۰۰۰۴

۳) شماره کارت:
۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۷۴۶۷۶۶

** همچنین اطلاعات زیر از نویسندۀ (همۀ نویسندگان) مقاله برای حفظ ارتباط دبیرخانه با شما، درج در کاتالوگ و کتاب مجموعه مقالات و دیگر مراحل کنگره مورد نیاز است:

۱) نام کامل نویسنده (یا نویسندگان) مطابق کارت ملی
۲) کد ملی
۳) شماره تلفن همراه
۴) نشانی ایمیل
۵) نشانی پستی همراه با کد پستی
۶) پیشینۀ تحصیل دانشگاهی (رشته، مقطع، وضعیت کنونی)
۷) پیشینۀ تدریس دانشگاهی (رتبه، رشته، دانشگاه)